2012 Özel güvenlik (ögg) yasası ve maaşları

Sponsorlu bağlantılar

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu Mehmet Ali Şahin ile bir görüşme yapmış.Konu özel güvenlikçileri ilgilendiriyor.Bildiğiniz gibi görevlileriyle ilgili kanun teklifi merhum BBP genel başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’nun verdiği son kanun tekliflerinden birisiydi. Merhum genel başkan Muhsin Yazıcıoğlu, görevlilerinin özlük haklarının ve diğer haklarının iyileştirilmesini istiyordu.

İşte BBP Resmi sitesinden BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu’dan Özel güvenlik müjde habari ;

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu ve beraberindeki heyetin TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin ile yaptığı görüşmeden özel güvenlik görevlilerine beklenen müjdeli haber çıktı.

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu ve beraberindeki heyetin TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin ile yaptığı görüşmeden özel güvenlik görevlilerine beklenen müjdeli haber çıktı.

Bilindiği gibi özel güvenlik görevlileriyle ilgili kanun teklifi merhum genel başkanımız Muhsin Yazıcıoğlu’nun verdiği son kanun tekliflerinden birisiydi. Merhum genel başkanımız Muhsin Yazıcıoğlu, verdiği kanun teklifinde özel güvenlik görevlilerinin özlük haklarının ve diğer haklarının iyileştirilmesini istiyordu.

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, söz konusu teklifin kanunlaşması için yaklaşık bir buçuk yıldır çeşitli temaslarda bulunuyordu. Daha önce BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu’nun da katıldığı alt komisyonda TBMM’de grubu bulunan partilerin müşterek kararı ile söz konusu teklif kabul edilmişti.

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu’nun TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin ile yaptığı görüşmede alt komisyondan geçen söz konusu kanun teklifinin İçişleri Komisyonuna sevk edildiği ve en kısa zamanda genel kurulda görüşülüp kanunlaştırılacağı sonucuna ulaşıldı.

Merhum genel başkanımız Muhsin Yazıcıoğlu’nun verdiği diğer kanun teklifleri de en kısa zamanda gündeme alınacak.

BBP

2010 Özel güvenlik (ögg) yasası maaş şartı !!!

Bu Yazı için 93 yorum var
  1. erkan at 16:46

    arkadaşlar gelin hep birlik olup birşeyler yapalım bu şekilde nereye kadar gidecek her arkadaşın önerisine açığım elbette yapılacak birşeyler vardır elbet tüm güvenlikçi arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum saygılar bizden…

  2. erkan at 16:40

    inşlh dediğiniz gibidir ama nedense hiç ümidim yok hep aynı şeyler söyleniyor ve söylendiği yerde kalıyor

  3. hakan izgi at 09:59

    Rahmetli hayatta olsaydi eminim daha cok seyler yapardi.allah rahmet eylesin mekani cennet olsun.TURKİYE nin boyle siyasetcilere ihtiyaci var.

  4. Demirhan at 16:17

    Walla BBP bu işi halletsin kulu köpe olurum.güvenliklerden aldığı oyla AKP ye nal toplatır.Sayın Yalçın TOPCu ya da kendi adıma teşekkür ederim .elendin geleni yapıyor.adamsın adamın dibisin YALÇIN TOPCU.

  5. Emreee at 18:07

    doğru düzgün maaş veren proje yok ortalama 750 ile 1000 tl arası maaş alıyoruz,, oda sağa niye döndün sola niye döndün orıya niye yaslandın,,dış kapının mandalı gibi bakıyolar.. İnşallah yasa gerçekleşirde azda olsa rahatlarız.. Ozaman yakın çevermle beraber oy veririm bbp ye

  6. necmi at 10:58

    Arkadaşlar birlik her zaman güç demektir biz ögg ler olarak istersek bu meclise kaçtane vekil cikarabiliriz

  7. sedat at 06:05

    slm arkadaşlar şunu göruyorum bızle sadece bbp ilgılenıyor ve bızlerde bbp sıyle ılgılenelım ve destek verelım toplanalım bır araya gelelım sorunlarımızı orda konuşalım yok sa bu iş boyle olmaz hep ezılırz

  8. bydefox at 21:42

    arkadaşlar ben gerçekten partiyi falan unuttum geçim sıkıntısından daha dogrusu yaşamayı unutturdular ama ben diyorumki BBP bize sahip çıkacak gibi orada mı birleşsek yorum atık ortak karar verelim öylece kalmayalım 80 milyonda 10 milyonu güvenlikn ise ailelerle biz bunu götürüğrüz

    • serkan at 15:39

      Slm kardeş eğer bu tasarı yasalaşırsa çevremde sözüm Geçen herkese oyunu BBP ye atmasını Isterim

  9. bydefox at 21:32

    arkadaşlar bir yer ve mekan ayarlayalım toplanıp seimizi duyuralım yoksa hep böyle kulak arkası yapılırız 4 5 tane zengin çocugunu çıkartmasınlar onlar torpilli bizden diye belediyelere kadro veren bu devlet bizim se hakkımızı arayalım öyle çekecemize böyle ölelim

  10. serkan at 18:04

    sayın yalçın’a güveniyorum,zaten bizimle sayın Muhsin YAZICIOĞLU.ndan başka ilgilenen Yoktu.Allah mekanını cennet eylesin

  11. yavuz at 13:58

    bu devlet işi bilmiyor,geçen gün gazetede özel güvenlikçilerin sayısı türkiyedeki polis sayısına eşit denildi bir ordu kurabilecek kadarmış,şartlarımızı düzenleyen bir parti çıksa bize destek olsa sadece özel güvenliklerden dünyanın oyunu alır

  12. hakan cabuk at 21:41

    arkadaşlar boşuna kendinizi yormayın çünkü bizi kaileye almazlar ölene kadar devam yeterki alın teriyle hak edelim onlar gibi 10000 tl maaş alırsak nasıl yettirecez Allah muhafaza yeterki onlar doysunlar biz aç kalmaya razıyız onlar sadece seçim zamanı yağ yakarlar ondan sonra 4 sene kaybolurlar böyle gelmiş böyle gider biz müslüman ülkesi olarak böyle yapıyorlarsa yahudilerin nezninde çalışmak bin kat iyi çünkü alın terinin hakkını veriyor bizim türkler müslüman deyip geçinenler aldığımız maaşa göz dikiyorlar seçim yaklaşıyor sandıkta gömmek lazım

  13. serkan at 17:11

    bende nato da ögg olarak çalışiyorum ve devlet memurları ile aynı yerde koruma yapıyoruz devlet güvenlik çalışanı 2binın üzerinde alırken biz yemek yol herşey dahil 9yüz alıyoruz.bunun neresin de adalet neresinde kalkınma var sorarız.

  14. tok acin halinden anlamaz at 08:58

    Hakkimizi savunmayan salla basi al 10 milyari yapan millet vekillerine ve bu durumdan sorumlu herkese hakkimi helal etmiyorum obur dunyada merhamet etmiycem

  15. özel güvenlik at 09:54

    bu ne rezalet ya öğe sini her işe kosturuyorlar ne güvenlik oldugun belli nede amele oldugun belli verdikleri de iki kurus para onuda sallayıp duruyorlar zamanında vermiyorlar bizim hakkımızı savunan bir tane allahın kulu yok . Rezillik diz boyu denetleme ye gelen kimse yok bizler sahipsiz gibi dıs kapının dıs mandali gibiyiz vallahi umarım en kısa zamanda bizimde hakkımızı savunacak bir hayırsever çıkarda kırarım bu rezillikler diliyorum

  16. sıkıntı at 00:28

    bence bütün güvenlik görevlileri toplanıcaz ankaraya gidicez protesto edicez. yani sonuçta özgür ülke değilmiydi bizim ülkemiz o zaman gidelim cıkalım karşılarına yazık günah değilmi evli barklı insanlar var 3 kuruş maaşa ev geçindiren insanlar var öyle orda oturup 10 bin tl alıp konuşmakla olmaz

  17. ibrahim kayıhan at 23:30

    ben ibrahim kayıhan gaziantepte özel güvenlik görevlisi olarak özel bir şirkette çalışmaktayım maaş ve çalışma düzeni konusun da sıkıntılarımız var artık bizde özel şirket aracılığı ile değil devlet bünyesinde çalışmak istiyoruz sorunlarımızla ilgilenmelerini istiyoruz yasanın çıkması için çalışan vekillerimize şimdiden teşekkür ederiz

  18. meteor at 09:11

    Ben özel güvenlik şirketinde şoför olarak (aynı şirket elemanı)çalışmaktayım .Güvenlik yasasının çımasından sonra elde edilecek haklardan (maaş v.b) biz şoförlerde faydalanabilecekmiyiz.?

  19. ö.g.g at 12:07

    arkadaşlar susmayalım sesimizi duyurmaya çalışalım yeter artık bütün bakanlıklara imeyl atalım.susmak bize hiçbirşey kazandırmayacak hatırlatalık verilen sözleri…

  20. fatih at 00:06

    muhsin yazıcıoğlu bugün yaşıyo olsa idi güvenlik yasası çoktan yürürlüğe girmiş olup. bu kadar haksızlık olmazdı fazlasını istemiyoruz. sadace HAKKIMIZ olanı istiyoruz…

  21. fatih at 00:04

    720 tl maaş alıyoruz bir polis en az 2.200 tl maaş alıyor. ayda 240 saat çalıyoruz. ayıptır yaaaaa!!!!!!!

  22. fatih at 23:57

    şirketlerin bi çoğu bizim sigorta pirimimizden çalıyor. bunun yanı sıra 12 saat mesayi yapıyoruz 35 tl para alıyoruz bu sigortaya yansıtılmıyor. bir fabrikada bile mesai saati en az 6 tl bu devlet artık güvenlik görevlilerine sahip çıksın…

  23. serdar at 11:26

    bunlar icin varsa yoksa memur adam 2 bin lira maas alir ama hala sorsan memur surunuyordur maaslari azdir biride demez allah bereket versin yetiyor diye ozel guvenlikci ,isci napar dusunmezler .hukumetin basindakiler de oy zamani geldimi lafla herseyi yapar

  24. Güray Yağcı at 14:28

    arkadaşlar inanmayın bu yasa çıkacak laflarına kaç senedir bu kadar mı zor taşoronu kaldır yeter zaten adamlar dünyanın vergisini kaçırıyor bunlara ses yok birde yenileme diye birşey çıkardılar tam bir fiyasko nerde var bu iş maksat birileri para kazansın

  25. turgut at 00:58

    bu ne biçim devlet ve millet anlayışı herkes kendi cebini düşünüyo.biz güvenlikçiler olarak her zaman arka planda tutuluyoruz.bu olaya bir çare bulunsun artık yeter….

  26. barış at 16:31

    ya şöle bişe var arkadaslar tasören degil kendi bunyesinde olmakta zor gercekten adamların istekleri bitmiyo her işi yaptırıyolar nediyeyim bende inanmıyorum yasa çıkacagına yani 7 senedir bu işi yapıyorum hayla yasa cıkıcak diye bizi oyalıyolar mesela zabitalar özelodi biliyosunuzki devlet kendi bunyesine aldı onu da gectik adamlara verdikleri görevde cok mantıksız trafik zabıta görevi ne alakası var trafikle bana sacma geliyo benden sölemesi inandırıcı gelmiyo yasanın cıkcagı özel guvenlikçilere he suda var tabiki ayrım yapılmamalı silahlı silahsız arasında sonuçta aynı işi yapıyo herkes

    • kartal.. at 17:24

      evet haklısın bunyesınde olsak ısteklerı bıtmez tualete bıle bızımle gıderler bu iş degıl arkadaslar mılyonluk fabrıkada ıs yerınde tek basımıza duruyoruz ama degerımız yok işde

  27. cagatay at 10:03

    arkadaşlar bu kaç yıldır yasa alt komisyondan üst komisyona gelecek bu millet vekilleri istediği yasayı 5 dk da çıkarıyorlar. Bizim sırtımızdan taşeronlar para kazanıyorlar. Millet vekillerin çoğu özel güvenlik şirketleri millet vekillerin neden yasayı kabul etsin ki bankada çalışıyorum silah tazminatı görev tazminatı almıyorum bu da şirkete ayrı bir kar sağlıyor.Yasa felan hikaye arkadaşlar.

  28. kartal.. at 09:11

    ya arkadaslar yasa cıkacagı yok bosuna beklıyoruz tasorona calısıyoruz adamlar bızım sırtımızdan para kazanıyor ayda 240 250 saat calısıyoruz aldımız 750:60 =810 lıra 100 tl de yol parası verıyoruz 710 lıra kalıyor dıle getırıyoruz bıze baglı değilsınız dıyorlar guvenlık fırmamıza soyluyoruz sozlesmelerı boyleymıs ben boyle adaletın taaa

  29. ferdi at 11:27

    BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu,biz özel güvenlikciler olarak sadece ve sadece size güveniyoruz.Merhum muhssin YAZICIOĞLU nun da isteği buydu ve özel güvenlikciler olarak inanıyoruz sizlere ve bbp ye.sevgi ve saygılarımızı sunarız.

  30. tülay at 10:30

    bence silahlı ve silahsız ayrımı yapılmadan hareket edilmelidr çünkü sonuçta hepsi milletn huzuru için nöbet tutuyor.güvenlikçiler için iyi haberler bekliyoruzz

  31. Adem boztaş at 03:27

    Ya şimdi söyle birşey var bu kanun teklifi kaç yıldır böyle sürüp gidiyor ben inancımı kaybetmek istemiyorum ama bu kanunun çıkacağını hiç sanmıyorum çünkü şuan bütün şirketlerin sahibi ya bakan çocuğu yada belediye başkani çocuğu yani inşallah çıkar ben on senelik güvenlik görevlisiyim neler gördüm neler sahibsiz olduğumuz için işten çıkarılmalar sigorta giriş çıkış yapılmaları fazla nöbet tutturulması mecbur yapıyoruz çünkü bizi koruyan ne yasa nede bir kişi veya kanun var sadece şu geçen çıkan kamu görevlisi sayılmamız o yargıtay beyden de allah razı olsun ya ben bbp başkanı yalçın topçu beye seslenmek istiyorum lütfen bu konunun üzerine düşsünler ve merhum muhsin yazıcıoğlu başkanimızın son vasiyeti sayılan şu yasayı bir an önce çıkarmaya çalışsınlar allah yardımcı olmaya çalışan herkezden razı olsun saygılarımla adem boztaş

  32. özkan at 21:21

    slm bence silahlı silahsız farketmez snucta ikiside nöbet tutuyor?maaşlar yükselmeli:)seni seviyorum AKP?SEN ÇOK YASA

    • şembey at 10:26

      al sana akp nin cevabı
      mhp nin özel güvenliklerin şartlarının iyileştirilmesi için verdiği öneri akp tarafından red edilerek gündeme alınmadı

  33. ALPEREN at 10:16

    merhaba kolay gelsın .özel güvenlikle ilgili yasanın gecmsi deil onemliolan uygulanmaya konulmalı ve calışan insanların haklarının odenmesi şirketın bilgisayarlarını deil özel guvenlik calışanlarının dertlerini gizli gizli deinlenmeli cunku coğu şirket devlettten vergi kacırıyor

  34. levent at 11:00

    bende bir kamuda özel güvenlikçiyim maaşımı alamayalı 1 ay oldu hala maaş yatacak devlet kendisi bize sahip çıkmıyorku taşeron firma bize sahip çıksın akp ye oy verdim ama şimdi çok pişmanım akp lilerin hiçbirisini sevmiyorum sadece sevdiğim mbir tayip erdoğan var onada sesimizi duyuramıyorızki….

  35. osman kayar at 23:44

    5188 yeni yasa çıkana kadar şirket bünyesinde kadrolu çalışıyorduk devlet yasa çıkardı bütün şirketler müteahhit oldu maaşlar askeri ücrete düştü
    vatandaşını müteahhit eline düşüren başka bir ülke varmı acaba ?durumumuzu iyileştireceğine devlet eliyle bu hallere düştük hakkımı helal etmiyorum ahirette elim yakalarında olacak

    • murat başer at 13:35

      Bir de sılahlı sılahzız ayrım yapılmamalırdır ve maaş lar da yuksek olmalıdır İşleri kolay degıldır nobet tutuyorlar sonucda Onlarda bır özel kolluk kuvettdır halkımızı mılletımızın huzuru ıcın gorev yapmaktadırlar Özel güvenlıkciler için güzel sonuclar beklıyorum..

  36. barbie at 19:44

    boş konuşmayın bankaların çoğu asgari ücret yemek yol da yok çoğu öle taşeron iyiler de var güvenlik görevlisi boşuna bankada süs ondan dolayı da fazla para vermek istemiyorlar

    • volkaan at 16:20

      aynen barbie sana katılıyorum çünki bende bankada ögg yim ve burda bir düzüne yorum paylaştım umarım okumuşsundur aynı fikirde olduğumuzu bilmeni istedim

  37. Güvenlik at 18:29

    Arkadaşlar fazla umutlanmayın güvenlik yasası 2005 de cıktı.daha önceden özel güvenlik bekci statüsündeydi.işveren güvenliğin maaşını elden verdigi icin devlete vergi ödemiyordu.devlet güvenlik kartını cıkarınca i

  38. volkaan at 14:56

    selamlar
    arkadaşlar ne maaşı ne zammı ne iyileştirmesi 2004 yılından beridir 5188 sayılı kanunmudur nedir çıktığından beri maaşlarla yada özlük haklarla ilgili hiç bir ilerleme olmamıştır bu sattten sonrada olmuycaktır bende ögg yim yukarda bbp parti başkanının meclis başkanıyla yaptığı konuşma yayımlanmış hepiniz inandınızmı yani o konuşmaya eğerki gerçekten özel güvenlik personeliyseniz dikkatli okuyun tbmm başkanı m.ali şahin değilki cemil çiçek o yukardaki konuşmaaa taaaaaaaaaa 2 yıl önceki konuşmalar ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyolar mecliste 550+ 1 tanede imralıda milletin vekili dediklerimiz ceplerini doldurmakla meşgul sen ben açlıktan ağzımız kokmuş umurlarındamı çok değil i ay önce gördük vekillere yüzde 300 zam yapıldı sen ben dişimizden tırnağımızdana rtırarak verdiğimiz vergilerle adamlar birbirlerini yemek,orda burda fuhuş yapmak; yok efendim japonyalara çiçek sulamalara gitmek; yok kızılca hamamlarda parti toplantıları adı altında gezmek eğlenmek biz niye zam istiyozki haddimizemi düşmüş biz kimiz yaaaa bırakalım boş işlerle boş laflarla karnımızı aklımızı doyurmuyalım bizler böyle sesiz kaldığımız müddetce seslerimizi bir şekilde duyurmadığımız müddetce yada sen ben yanmadığım müddetce karanlıklar nasıl aydınlanacak arkadaşlar

  39. YASAR ŞİMŞEK at 03:29

    17 BU MESLEKTEYIM kendı bunyesın de calişan guvenlıkcıler gunde 8 saat haftada 1 gun tatıl yemek yol ssk elbise vs sırketlere ait 1500 2000 net maaş alırken bız tas orende calısanlar 750tl maas la calişmaktayı maası bırde zamanın da alamıyok ayda
    12 uzerınden 24 veya 26 gun caliştımız oluyor adelet munun neresın de yetkılere seslenıyom adelet bunun neresın de

  40. yaşar uysal at 04:14

    özel güvenlikçiler taşeronda asgari ücretle çalışıyor hani asgari ücretin iki katı asgari ücretin iki katı çalışan haftada 72 saat çalışıyor asgari ücrettende ssk sı en alt basamaktan yatıyor.hak arayınca projemiz değişiyor asgari ücretle ulaşımı zor yerlere gönderilerek yıldırılarak işten kendimiz ayrılmak zorunda kalıyoruz.maşların asgarisi bankaya kalanı elden oda 15gün sonra ödeniyor devlet güvencesi istiyoruz.

  41. Serdal at 19:56

    Ah muhsin yazıcıoğlu başkanımız sen geleceğin başbakanı olacak insandın sana herzaman fatiha okuyacağız bugün başbakanlık makamını kendi menfaati için kullanan insan demeyim ona hortumcu fakiri ez hakkı tanıma zengini kolla devrindeyiz hele biz güvenlik görevlilerin hali perişan sefil durumdayız yahu bu memleket çanakkalede kıbrısta şehitlerimiz bize bu vatanı emanet ediyor 3 _5 tane çapulcu zengin taşaron firmaları güvenlik görevlilerini harcıyorlar yazık bizlere

    • ömer at 19:15

      nerde bu devlet hicmi sesimızı duyan yok meur hic bişe yapmadığı halde 3000 tl maaş alıyo yetkılılere seslenıyorum bence artık sesımızı duyun sayın bakanım

  42. mehmet at 18:35

    sayın başkan bir söz verildi özel güvenlikler için ama malesef yerine getirilmedi merhum muhsin yazıcıoğlunun kemikleri sızlayacak sayın başbakan recep tayip erdoğan ise oralı bile değil yazık ölüye saygımız kalmamış askeri ücretle çalışan haklarını alamayan taşeron köle olan güvenlikçilerin ve ailelerinin vebali üzerinize olsun içi boş yasa istemiyoruz işten çıkarılmalara son verin devlet güvencesi istiyoruz taşeron patron ve kölelik sistemi bitsin artık saygılarımla

  43. hasan at 14:49

    dört gözle şu yasanın çıkmasını bekliyoruz neolur bize kulak verin bizde bir nefeas alalım maaşlarımızı düzrltin ALLAH yardımcınız olsun

  44. Kamil at 20:32

    Bekletin beklete bildiniz kadar nasılsa gündeme (ögg) haricinde, yeni bir konu oluşturabiliyorsunuz. Elbet birgün cıkar merhum muhsin yazıcıoğlu başkanımızin bu dosyasını açacak bir babayiğit…

  45. O.G.G. at 13:20

    Evet Arkadaslara Katılıyorum.Artık Cıkarın Su Yasayı…Bırcok Kısı Bu Meslegı Bırakıcak…Her Onune Gelende Bu Meslege Alınmasın…
    Muhsın Yazıcıoglu Süper Bir İnsandı Allah Rahmet Eylesın…
    Basbakanım Secım Zamanı Sandıga Gıderken Bu Yasayı Dusunucem !!!
    Artık Anlayana :)
    100.000 Guvenlık Gorevlısı Var.Buda 100.000 Oy Demek…
    Artık Gerısı Sıze .Kalmıs..Haksızmıyım Arkadaslar…

  46. murat çekerek at 06:37

    sayın büyüklerim ben ta memleketten çıktım geldim ankarada’da güvenlik işini tercih ettim vatan için seve seve bu işe başladım sonra bize yasa yasa dediler yasa boğdular evde çocuklar aç kaldı yemek eğitim masraflarını karşılayamaz oldum kurban olayım şu yasayı çıkarın artık

  47. bilal kayış at 11:12

    ve buradan diğer yerlerde çalışan ö.g.g. arkadaşlarıma çağrıda bulunuyorum sizde elinizden gelen mesajları veya sesimizi duyurmak için daha başka yollar biliyorsanız lütfen yapalım çünkü hak bizim hakkımız ağlamayan çocuğa mama vermezler

  48. Cumali Çağlar at 06:42

    Öncelikle şunu söylemek isterimki,5188 ögg sayılı yasa çıktıysa maaşlarıda belli olmalıydı.Nasıl bir Polis Askeriye maaşları belli ögg’ninde maaşı belli olmasını istiyoruz.Lütfen Sn:Cumhurbaşkanımız,Sn:Başbakanımız sesimizi duyarak biran önce yasamızın çıkmasını istiyoruz.Teşekkür ederim……..

  49. AYHAN at 14:07

    Arkadaslar Merhum Muhsin beyin verdiği teklif maaş artması ile ilgili değil bunu TBMM web sitesinden sorgulayabilirsiniz..Zaten verdiği öneride Hükümsüzdür kararı verilmiştir..

  50. emre at 02:07

    en kisa zamanda aciklansin artik, ustune dus yalcin topcu baskanim, sana guveniyoruz…turkiye genelinde 100.000 den fazla ozel guvenlik gorevlisi var…

  51. osman ünal at 11:01

    merhum muhsin başkanın , yapmak istediği güvenlik haklarının iyileştirilmesi konusu halledilmesi gerekiyor artık . Merhum muhsin başkan yattığın yerde rahat uyu unutmadık seni ..

  52. gl at 16:04

    öncelikle şunu söylemek istiyorum.güvenlikçiler çalıştıkları yerlerde hiç bir zaman güvenlik yapmıyolar.çünkü işveren tarafından hem sekreter hem ofisboy hemde şöför olarak kullanılıyolar.ben buna çok karşıyım.öncelikle bu sorunun çözülmesi lazım.maaş durumuna çözüm bulunacağını sanmıyorum çünki.

  53. onur at 00:52

    arkadaşlar beş yıldır silahlı özel güvenlik görevlisiyim. kartımın süresi dolduğu için yenilemeye girdim. çıkacak yasa çok güzel yalnız ben evliyim ve evimi gecindirmek için çalışmaya mecburum. cıkan yasa sonucunda işsiz kalırsam ki devlet bana koruma,silah,narkotik,bomba egitimi verdi beni katil, gaspcı, torbacı,hırsız olmaktan nasıl sakına bilir ? ümit ediyorum ki devlet kaş yaparken göz çıkarmaz.. saygılarımla.

  54. teoman at 17:49

    arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım.bende özel güvenlik belgesi sahibiyim ve sadece 45 gün bu işte çalıştım.hak yemekte şirketlerin üstüne yok.niye onların sömürgesi yapayım kendimi.bu kadar sızlanmaya rağmen hanginiz kalkıp başka iş aradınız?tabiki hiç biriniz.çünkü güvenlik işi hepinize rahat geliyor banada öyle geliyordu.rahat iş.kimsede bu rahatlığı bırakmak istemiyor.şimdi diyceksinizki hani iş mi var işssizlik had safhada..ben 2 yılda 6 iş değştirdim.işsizlik diye bişey yok.mademki asgari ücretle bu iş ten sızlanıyorsunuz asgari ücretle bütün haklarının verildiği işlerde var.niye iş aramıyorsunuz kendinize?niye illa güvenlikte ısrar ediyorsunuz?polis sayısından fazla özel güvenlik var bu ülkede.her önüne gelene balge verirsen sonuçta bu olur.yasa gerçerse şayet şu anki işinizdende olursunuz.o kadar hakka paraya kimse fazla eleman çalıştırmaz ve güvenlik işide artık resmen bir torpil sektörüne döner

  55. musluman at 12:49

    selamun aleykum arkadaslar ben oy hakmı kulanmama ragmen gene isteksiz gonul rahat ligyla veremyorum kotunun icnden en az kotu olana bakıyorum iyiler icinden en iyiyi aramak dgl cunku yok. Arkadaslar buyuk sehir iett toplu tasima araçlarında bile emniyet mensuplarına bedava zatbıtaya bedava basın mensubuna bedava belediye mensuplarına bedava memura indirim bunlar zaten 1700 ila 2500 tl ile calsan kesima ma ögrenciye geldimi indindirim ve işciye işize garibana koyluye asgari ucretle calışana gelince bindirim tam bilet .bumu adalet

  56. musluman at 12:33

    selamun aleykum degerli arkadaslar herkes bir bekleti icnde ama boş bir beklenti umutsuz bir beklenti desek yeridir. Meclisten ne gecerse gecsin bizler icn boştur. Hayatımzı zorlastrmaktan oteye gecmez. Yasa biz alt sınıf icin vardir zenginler için degil zenginlerin kendiyasaları vardir meclis yasaları pek ilgilendirmez onları. Allah için var olan hangi yasayı uguluyorlar. Devlet nasl denetliyor.ben bir yayın sirketinde degşik güvenlik sirketleri bünyesinde calişmaktaym 4 senede tamam 5 güvenlik sirketi degisti ve hic bir hak verilmedi 4 senedir zam yapılmadı asgari gecim vergsi dahil verilmedi. 4 senedir senelik izni hak edemedik kimlik aldik kimligin gecerlik suresibiti daha bir gun bile izin kakı dogmadı.sgk lar asgari altında yatıyor ucretın asgarı miktarı bankaya geri kalan da yol parası yemek ve silah parası adı altında elden alıyoruz.meclis yasasına gore ayda calısma sati180 mesai saatleri dahil ayda 220 dan fazla calıştıramaz ama sirket 240 saat 5 kurus vermedn 12 .24 sistemi ile calstırıyor. Yani anlayacagınz kulun yasaları fakire altakilere işler. Umudumuz hakın yasası. Tekrardan esselamun aleykum

  57. ferhat at 21:09

    inş kardşlerim ya bende 33 ö.g sınavına gircem 18 gün kaldı sınava. askerden yeni geldim uzman çvş olmayı çok istedim ama mardinli olduğum için belimden elendim hiçbişeyim yoktu hatta sivile geldikten sonra hastanede bakırdım hiçbişe yoktu sapasağlamdım böle işte şimdide .g sınavına gircem inş hayırlısı olur inş yasa çıkar binlerce insan ekmek yiyo bu işten hayırlısı ne ise o olsun inş. sakın isyan etmeyin namusunuzla şerefinizle haram lokma yemeden yaşayan allah size verecektir yeterki namusunuzla şerefinizle yaşayın haram lokmaya göz dikmeyin gerisi gelir

  58. nizamettin at 21:53

    kimlik yenileme kaldırılsın ikide bir sınavda neyin nesi hangi kurumda böyle bir saçmalık mevcuttur maaşlar düzeltilsin devlet iş verenleri denetlesin maaşlar zamanında ödeniyormu hesap sorulsun yaş sorunu ortadan kaldırılsın 30 yaşın üstündekiler açmı kalsın yokmu bizleri güvenlikleri duyan

  59. savaş at 00:24

    herkese merhabalar görev esnasında devlet memuru syılırsınız deyip bizleri çocuk avutur gibi kandırıyorlar en düşük devlet memuru maaşı 1700 tl ile 2000 tl civarında arkadaşlar bizleri bu şirketlerden kurtarmadıkları sürece ezilmeye mahkumuz tsk nın bir uzman çavuşu kadar değerimiz yok bizlerde e g m lügünün uzmanları sayılırız bizleride emniyet genel müdürlüğünde çalışan polislerin statüsüne getirmeleri şart başka çıkar yolu yok böyle gitmez memur sayılır demeyle olmaz memur yapmaları gerekir hakkımızda hayırlısı inşallah

  60. ali güvenlik at 12:24

    arkadaşlar madur kalan hep işçi zengin daha zengin kimin umurunda güvenlik maaşı yükselsin yaş 30 a gelir özel sektör 30 yaşını geçmemiş elaman ister.

  61. oguz at 20:42

    poso bize özlük dosyası adı altında imza atırıyorlar.yani her sene girdi cıktı yapıyorlar.emekli oldugumuzda birikmişimizi bile alamıcazz bu tür şirketleri denetleyen yokmu merak ediyorum.imza atmassak işimizi son vermekle tehdit ediliyoruz.mecburen bütün haklarımı aldım diye boş kagıda imza attırıyorlar bir ALLAHIN kuluda cıkıp bu şirketlere dur demiyor.ama lafa geldimi adaletten söz ediliyor. bu adaletmi.

  62. slm at 18:23

    bu yasa geçerde bizlere tam anlamıyla yansırsa şunu anlarımki sn başbakanımız biz ezilenlerin yanında ve vijdanının sesine kulak vererek bizleri düşünmektedir.yok eğer tersi olurda olmazsa adalet diye birşey aramayalım.arkadaşlar sn başbakanımız RECEP TAYYİP ERDOĞAN’A GÜVENİMİZİ KAYBETMEDEN ŞUNU DİYELİM ALLAH AŞKINA BİZLERİ DE ESARETTEN KURTARIN.

  63. mehmet at 01:24

    arkadaşlar yasayı meclise sundular iç işleri bakanlığının sitesinde de açıklandı ama kimse bir şey ummasın şahsen ben hayal kırıklığı yaşadım yasa değişikliğinin içeriğini okudum inanın ne özlük hakları nede maaş artışı var kimlik yenilemenin kaldırılacağı bile yok resmen göz boyama saçma sapan gereksiz şeyleri değiştirmiş meclis komisyonu arkadaşlar bu ülke sadece zenginlerin iyi yaşayabildiği ülke sadece. bunu unutmayın geçmiş olsun hepimize ALLAH yardımcımız olsun…

  64. guneş at 23:59

    birşey ortaya atılıyor hemen herkes heyecanlanıyor sonuç yok asker sayısına yaklaşan güvenlikler bu kadar çogunluk olmasına rağmen neden birşeyler yapılması için bu kadar yavaş hareket ediliyor anlamış değilim sabretmekle 8 yılım bitti düzene girmesi için çokkkkkkkkkkkk 8 yıllar gerekir herhalde biz asker değiliz biz polis değiliz 2004 de yeni çıkmış bir yasaya bizde hayal kurup girdik ama birşeyleri alabilmek bir meslek dalında özlük hak. vs.çok uzun zamanlar gerekir diye düşünüyorum o çıkacak bu çıkacak diye fazlada umutlanmayalım bence bizler yıllardır asgari ücretle çalışmış insanlarız biz güvenliklerin ızdırabı başımıza gelenler aksiyon, komedi,drama ne ararsan var ağlanacak halimize gülelim arkadaşlar belki stresimiz gider.

  65. guneş at 23:44

    Arkadaşlar ben 2002 yılından beri çalışıyordum güvenlikde 2005 ve 2010 olamak üzere 2 defa sınava girdim ne hayallerle neler neler olacak diyorladı hani nerede 2010 haziran dan buyana çalışmıyorum firmam geri çekildi ihaleden şu anda çalışmıyorum kimliğimi yeniliyorum aslında çalışabilirim ama evliğim bir kızım var mesaiye kalamıyorum şeflikde çok uzun saatler çalışılıyor onada kalamıyorum yıllardır çalışıyorum oradan oraya gezmemek için terfi bile bile almadım vaat edilen hiç bir şey yerine gelmedi şu an 37 yaşındayım silahlı bayan bayan güvenlikler pek tercih edilmiyor 8 yılın adı var hamile kalsan insanın çocuğu düşer yemin ederim benim pek umudum yok düzelir diye açıkcası düzelirsede çok güzel olur doğrusu allahım hepimize bol bol sabır versin aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

  66. ferihan at 22:37

    ben özel güvenliçi olarak çalışıyorum her an işten çıkma korkusu ile yaşıyouz arkadaşlarımla beraber.35 yaşına geldiğimde işten çıkartacaklar.söyleyingüveniyor 35 yaşından sonra nerde çalışabilirim bu işi zor girdim zaten tüm arkadaşlar mağdur kalacak lütfen bir an önce bizim hakkımızı koruyan yasayı bir an önce yürürlüğe koyun çok zor durumdayız.sizlere güveniyoruz lütfen dikkate alın…..saygılarımla…..

  67. tuncay at 14:03

    rakadaşlar bende güvenlik görevlisiyim sn .merhum başkanımızın younu sürdürecek başkanlar var oldugu biliniyor ama biraz daha ciddi olsalar özel güvenligin hali kimin umrunda degil yetkililere göstersinler hepimiz aile gecindiriyoruz millet vekili maaşı almıyoruz

  68. cengı at 23:30

    eger bu yasa cıkarsa cogu ısınden olur mesala 20 kısılık yer 10 dusurur okadar para kımse vermez aldıgımız uc kurustanda oluruz

  69. hakan at 17:49

    ben sayın başbakanımıza bu konuda güveniyorum.allahın izniyle bizlere hem maaş konusunda hemde özlük haklarımız konusunda kanun çıkartacağını düşünüyorum.inşallah çıkar artık günde 14 saat çalışmayla asgari ücret almaktan kurtuluruz inşallah.

  70. sefa at 13:43

    ben anfada calısıyorum heryaptıgın ıse ceza verıyorlar mesela oturmak bır yevmıye su ıcmek bır yevmıye ısallah yasa cıkarda goruruz ozaman bunlaraın halını ne hakla ınsanların parasını kesıyorlar bunu ben cozemedım

  71. bayram sarıkaya at 19:39

    öncelikle özel güvenlik yasasının üst komisyondan geçmiyeciğini biliyorum.nedeni ise iş adamları ve iş yeri sahiplerine ağır gelecektir.yanlız benim gördüğüm kadar sayın başbakanımız kararlı olduğu süre içinde bu kanun geçer.yakın zamanda seçim var. bugün itibariyle 300 bin güvenlik var.aileleriyle sayarsak 600 bin yapar.tahminim bu yasa geçerse 1 milyon oy alınır.sadece benim ailemde 5 kişi oy kullanıyor.allah nasip ederse çok güzel olucak.her zaman başbakanımıza yüksek güven duymaktayım.çok azimli ve başarılı.saygılar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>