25.özel güvenlik sınav soruları ve cevapları

Sponsorlu bağlantılar

25 Nolu Temel Eğitim Sınavı

13 Aralık 2009 saat 10:00′da yapılacaktır.Sınav’dan sonra sorulara sitemizden ulaşabilirsiniz.Sorularınızı kontrol ederek kazanıp kazanmadığınıza dair bir fikir elde edebilirsiniz…

25 Nolu Temel Eğitim Soruları

25 Nolu ögg yenileme sınav soruları

DİKKAT ! Soruları bilgisayarınıza indire bilmek ve soruları açabilmek için bilgisayarınızda pdf dosya açıcı adobe reader programı yüklü olması gerekir…

Bu Yazı için 35 yorum var
  1. askveyurek at 19:23

    arkadaslar yarın sınavımz var lutfen cok dua edelım kazanrz ınsallah gırzek arkadaslara basarılar dılıyorm…..

  2. ANKARALI at 11:35

    SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR,
    BENDE 21 SUBATTA SINAVA GİRECEM SORULAR CALIŞANA KOLAY CALIŞMAYANA ZOR SANIRIM. BEN CALIŞIYORUM AMA SINAVA GİRİNCE NE OLUR BİLMİYORUM
    ALLAH HERKESİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN.ÖNEMLİ OLAN İŞ BULMAK HELE HELE BAYANLAR İÇİN DAHA ZOR

  3. ayso at 17:26

    arkadaslar subatta sınava gırıcem korkuyorm kotu gecer dıye ltfn yardımcı olurmusunuz kacıncı sınav sorularına calısmam gerek

  4. özlemm at 22:26

    slm gençlik ben özlem benimde malesef 2.sınavım ya sorular kolay ama benim bazen sorularda 2ya da3 doğru şık bulduğum oluyordu bu sefer kazanırım umudu ile bakıyorum ama şans ve kısmet meselesi tabi her ne kadar sınav sorularını bekleyerek heyecan yaşasamda hakikaten beni şimdiden en çok kaygılandıran iş bulabilecekmiyiz ben nevşehir de oturuyorum buranın iş imkanları kısıtlı gerçi ama ya neyse allah hepimizin yardımcısı olsun herkese bol şans by by

  5. metin at 22:13

    arkadaşlar 13 aralıktaki sınavlar mantıksız cıktı karıştırıcı yanıltıcı bence bu sınavı kimse kazanamıyacak gibime geliyor kusurabakmayın inşalla kazanırsınız ama ben olumlu görmüyorum özür arkadaşllar

  6. F@Ç@ at 19:40

    13 aralık sınav sonuçları ne zaman açıklanacak

    a) çarşamba günü
    b) hafta sonu galiba
    c) tam belli değil
    d) bu sınav sayılmaz tekrar girilecek
    e) hepsi

  7. ibrahim at 02:38

    slm arakadaslar bende daha yenii girdimmm 65 yada 70 civari bekliyorumm sinavlar gercektenn cok sorduu ALLAH yar ve yardimcimiz olsun

  8. fedai at 20:59

    slm herkese bana sınav çok zor geldi sonuçlar nezaman açıklanıyor lütfen haberi olan cevap yazsın

  9. sertaç at 15:41

    arkadaşlar yaa ben tc kimlik nosunu yazıyorum ama sınav nosu hatalı dio açıklanmadığı için mi ? öle yazıyo

  10. mustafa aybulut at 15:09

    arkadaslar sınav süper gecdi allahın izniyle en az 90 netim var bakalım ins hepimiz gecmisizdir

  11. mürsel at 04:37

    ilk giren arkadaşlar neden bu mesleği seçtiniz başka işiniz yokmu 500 bin kimlikli var çoğusu işsiz ben 15 yıllık güvenliğim en nankör bir meslek gençliğinize yazık etmeyin arkadaşlar yinede ALLAH gönlünüze göre versin

  12. ercan at 22:49

    gerçekten bu zamana kadar en farklı en zor sorulardıbize dekkeldi degişmesi inşallah hepimiz kazanırız arkadaşlar. sorular ne zaman yayınlanır bilgisi olan yazsın arkadaşlar

  13. burak at 22:58

    13 unde ılk defa gırdım hıc kursa gıtmedım 100 sorudan tahmınım 90 dogru cevabım vardır hepınıze basarılar..:d

  14. captive47 at 22:30

    ii akşamlar arkadaşlar benimde ilk sınavımdı… sadece kursun ilk gününde bi gözgezdirdim bide son günde:)sınavdanda birgün önce yoğunluk verdim sınav gayet başarılı geçti inşallah herkez beklediğinden daha çok puan alır… ama ne yazık ki atış kötü geçti 5 te 6 vurdum:)) ama iptal oldu tekrar attım malesef bir taneye razı olduk yapacak bişeyde yok:) sağlık olsun… 80=30=10 silahlı kurtarır mı bilgi verseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler ALLAHaısmarladık…

  15. misafir at 21:09

    arkadaşlar ya bu 13 aralıktaki girdiğimiz sınav sonuçları ayın kaçında açıklanacak aydınlatırsanız çok sevinirim teşekkürler..

  16. özmen at 16:06

    ben önceki dönem deki bütün soruları inceledim. 13 aralıktaki sınavda iletişimden çok fazla soru çıktı.Ama çoğunluk sorular geçmiş dönemle aynıydı

  17. dişi güvenlik at 01:04

    25 sınav cok zordu ya ne alakaya maydonoz türünden kursta 100de 99lar yapan ben bu sınavda 60 alırsam ıyı dıyorum alırım kesın ama kendıme olan guvenım sarsıldı adeta çok alakasız sorular vardı Allah YARDIMCIMIZ OLSUN İNŞ.

  18. ismail at 00:36

    Benımde ılk sınavımdı ama bundan oncekı yapılan sınavlara bakılarak en kazık sorular 25. sınavda bu zamana kadar cıkmayan 10′ nun uzerınde soru vardı hepımız ıcın hayırlısı olsun ınş. kazanırız arkadaslar

  19. ferhat at 03:04

    bende ilk defa giricem 13 ünde umarım hepimizin istediği gibi olur ben arc nin sitesindeki ders notlarından çalışıyorum birbirimize yardımcı olalım arkadas lar elimde cıkardım sorular var paylaşırım isteyenlerle.

  20. halime at 23:04

    ben sınava 13 ünde gircem inşallah kazanırım ciddiye alan herkesin kazanmasını dilerim başarılar

  21. tayfun at 00:20

    benim ilk sınavım inşallah kazanırız allah yardımcımız olsun hepimizin. unutmayın kı cefayı görmeden sefayı göremeyiz.. herkese başarılar.. saygılar…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>